Op deze pagina melden wij veranderingen aan de AfsprakenApp service, zoals updates en mogelijke storingen. Check deze pagina als u wilt weten wat de actuele status is. U kunt ons ook mailen op: service@appsotheek.nl. En als er aanleiding voor is, dan mailen wij klanten met een actuele statusupdate.

Donderdag 5 december: de AfsprakenApp herinneringsservice draait normaal.

25 november 2019:
Gisteren zijn de e-mail herinneringen laat verzonden en ook geen verzendrapport gemaakt. Daardoor lijkt het of de berichten niet zijn verzonden, maar dat is dus wel zo. Excuses voor de verwarring.

18 november 2019:
Vanavond vindt er een grote update plaats van de backoffice van de AfsprakenApp, waardoor het systeem veel schaalbaarder en flexibeler wordt. Door de update zijn we naar verwachting een of meerdere uren onbereikbaar. Merkt u dat na 18 november een bepaalde service van de AfsprakenApp een foutmelding geeft of onbereikbaar is, mail ons dan op info@appsotheek.nl. Alvast bedankt!

17 april 2019:
Vanwege noodzakelijke onderhoudswerkzaamheden op het netwerk is de synchronisatie van de praktijken, die hosten bij Intramed OnLine, teruggebracht naar een dagelijkse frequentie. Getoonde afspraken in de app worden daardoor dagelijks bijgewerkt. We werken er hard aan om die frequentie weer op te schroeven.

22 maart 2018:
KPN heeft naar de melding van 21 maart 2018 gekeken en het probleem is opgelost. Mail wordt weer normaal afgeleverd.

21 maart 2018:
Sinds enkele dagen worden e-mails naar KPN-adressen (zoals kpnmail.nl, hetnet.nl) niet goed afgeleverd. KPN is hierover geinformeerd en onderzoekt het.

4 september 2017:
Op zondag 27 augustus en zaterdag 2 september 2017 zijn door een storing de herinneringen later dan normaal verstuurd, waardoor het verzendrapport van die dag bij sommige afspraken ‘niet verzonden’ aangaf, terwijl die herinneringen later op de dag alsnog zijn verzonden.

25 september 2015:
Er is een nieuwe versie van de app (versie 2.0.15) voor de iPhone, die ook werkt met iOS 9. Deze staat sinds vrijdagochtend 25-9 in de App-Store. Updates worden meestal automatisch geïnstalleerd op de iPhone. Maar als de gebruiker die optie heeft uitgezet, kan de update handmatig worden geïnstalleerd. Zoek in de App-Store op ‘afsprakenapp’ en klik op Download (of Werk bij). Als de gebruiker een nieuw wachtwoord nodig heeft, kan dat in de app worden aangevraagd of op www.afsprakenapp.nl/site/wachtwoord.html.

17 september 2015:
AfsprakenApp werkt nog niet met iOS 9, er wordt aan een nieuwe versie van de app gewerkt. Zodra die beschikbaar is, melden wij dat.

3 mei 2015:
Er is een storing geweest, waardoor een gedeelte van de herinneringen niet is verzonden. In het verzendrapport van 3 mei 2015 kunt u zien of uw praktijk daar ook last van heeft gehad. Normaliter wordt dit tijdig gezien en is er dezelfde dag een herzending, maar dat is zondag 3 mei niet gebeurd.

20 april 2015:
Door iOs 8.3 heeft de AfsprakenApp last van crashes, die af en toe optreden. Na de crash is het nodig het wachtwoord opnieuw in te geven. We werken aan een update van de app, die binnenkort in de App-Store zal staan.

14 april 2015:
Op dinsdagmiddag 14 april heeft de synchronisatie van diverse administraties een middag stil gelegen. Die is woensdagochtend 15 april weer hervat. Bij afspraken, die op dat moment zijn ingepland, kan het zijn dat een herinnering niet is verzonden.

26 januari 2015:
Op vrijdagmiddag 23 januari is de synchronisatie van de Intramed OnLine administraties even gestopt. Op maandagochtend 26 januari is deze weer hervat. Afspraken, die op vrijdagmiddag in de administratie zijn ingevoerd, worden daardoor op maandagochtend ingelezen.

5 januari 2015:
Voor Android is versie 1.3.20 beschikbaar. Binnenkort ook voor iPhone (versie 2.07). Gewijzigde afspraken worden daardoor weer goed getoond.

3 oktober 2014:
Er staat voor de iPhone een nieuwe versie in de App-Store (versie 2.0.0), waarmee het inlogprobleem bij iOS 8 is opgelost.

22 september 2014:
De iOS-versie van de AfsprakenApp geeft een probleem als de iPhone al gebruik maakt van het nieuwste besturingssysteem, iOS 8. Er wordt gewerkt aan een update van de app, die zo snel mogelijk beschikbaar wordt gesteld via de App-Store.

26 februari:
Bij de aanmaak van de afspraakherinneringen is een storing opgetreden, waardoor sommige herinneringen niet zijn verzonden. Dat kan betrekking hebben op afspraken voor donderdag 27 en vrijdag 28 februari. De oorzaak van de storing is gevonden en verholpen, waardoor dit niet nogmaals kan gebeuren.

11 december:
De SMS, Email en push herinneringen zijn op woensdag 11 december om 10:40 uur verzonden, in plaats van om 8:00 uur.

10 december:
De meeste SMS en email herinneringen zijn op dinsdag 10 december vertraagd en om 14:15 uur verzonden. Veranderingen, die die ochtend in de agenda zijn gemaakt, zijn erin verwerkt. De pushberichten zijn wel ‘s-ochtends verzonden.

27 november:
De SMS herinneringen zijn op woensdag 27 november vertraagd en om 15:45 uur verzonden. Dit kunnen zowel afspraken voor 28 november als 29 november betreffen. Als deze 28/29 november afspraken op 27 november, tussen 8:00 uur en 15:45 uur zijn verwijderd, kunnen deze patiënten toch een SMS herinnering hebben ontvangen.

15-18 november:
Bij een doorgevoerde update op het systeem op vrijdag 15 november is er een storing ontstaan in het verzendsysteem. Daardoor zijn de afspraakherinneringen via sms en e-mail op zondag 17 en maandag 18 november niet verzonden. De afspraakherinneringen via de app, de pushberichten, zijn wel verzonden. Op maandag is de storing weer verholpen en vanaf dinsdag 19 november zijn de herinneringen via sms en e-mail weer normaal verzonden.